poniedziałek, 29 grudnia 2014

Info!!! Nowy blog!





  Hey. Tutaj trochę informacji. Jak widzicie mamy nowy szablon jeeee!! :D podoba wam się? Bo nam bardzo <3 !! Dziękujemy! Druga rzecz to 15 rozdział. Trochę sobie na niego poczekacie (kilka dni? może więcej? ) ponieważ jesteśmy hmmm ambitne? postanowiłyśmy pisać jeszcze jednego bloga. Noo i pojawił się już prolog i bohaterowie/bohaterzy? mam nadzieję, że wpadniecie, poczytacie, może wam się spodoba. Łapajta linka: You promise.? No i jeszcze chciałam dodać, że rozdziały 16, 17 i tak dalej mogą się pojawić z opóźnieniem, bo jako że mam dopiero 15 lat (ueeee taka mała) jestem jeszcze całkowicie zależna od rodziców i dostałam SZLABAN ;___; oczywiście za oceny. ;/ ale spoko już się biorę do nauki (He, ta jasne) i myślę, że cofną szlaban.. kiedyś tam. W każdym razie teraz mam jakby przerwę od szlabanu bo jest przerwa świąteczna więc żebym nie marudziła to mogę, i staram się wykorzystać ten czas żeby jak najwięcej pisać. 15 rozdział jest już napisany w połowie. A żeby wam wynagrodzić czekanie to mogę powiedzieć tyle, że będzie się działo :3 ktoś się upije.... pojawi się znowu Zac (ktoś go jeszcze pamięta?), Charlie i Harry myrmyrmyrmyr.... xD no i Cassie i Lou...... hmmm? domyślacie się czegoś? NA PEWNO NIE TEGO CO SIĘ POJAWI :D Okej kończę was zanudzać. Mam nadzieję że ktoś doczytał do końca. Jeśli jest ktoś taki to zostawiam nutę, która pojawi się w 15 LINK! ~ Hermi Tomlinson Pozdro!!! :D

1 komentarz: